GĖLĖS.
Skintos gėlės, jų puokštės ar kompozicijos gali skirtis nuo pavaizduotų kataloge dėl sezoniškumo, o taip pat dėl išskirtinės gėlių savybės - nėra ir negali būti visiškai vienodų dviejų gėlių. Taigi, puokštė gali atrodyti šiek tiek kitaip, nei parodyta internetinės parduotuvės kataloge. Tačiau, mes stengiamės padaryti viską, kad gėlės ar puokštė būtų kiek galima panašesnė į tą prekę, kurią Jūs užsakėte.
Gėlės, kaip ir metų laikai, turi savo sezonus, tad apgailestaujame, kad ne visada galime pasiūlyti norimų gėlių asortimentą (ypač greito pristatymo atveju, pvz. tą pačią dieną). Floristas pasilieka teisę keisti gėles, nekeičiant spalvinės gamos bei kainos. Floristika – individualus rankų darbo meno kūrinys, o kiekviena puokštė – unikali idėja išskirtinei dovanai!
PRISTATYMO DATA IR LAIKAS
Pristatymai vykdomi kasdien nuo 9:00 iki 19:00 valandos. (Gali būti išimčių)
Tai pačiai dienai užsakymai priimami iki 15.00 val. Užsakymai priimami 24val. per parą.
Esant poreikiui gėles galime pristatyti kelių valandų bėgyje – tartis individualiai telefonu +370 68334564
Gėles pristatysime po 3-4 valandų nuo užsakymo apmokėjimo.
Mes garantuojame, kad gėlės ir puokštės bus šviežios ir pristatytos jūsų pageidaujamą dieną už kainą pasiūlytą mūsų internetinėje parduotuvėje www.gelesirdovanos.lt Negalime Jums garantuoti pristatymo tą pačią užsakymo dieną, jei jį atlikote po 15 val., sekmadieniais ir valstybinių švenčių dienomis.
Norėdamas išvengti nesklandumų, prieš vykdant pristatymą, mūsų kurjeris telefonu susisieks ir suderins pristatymo laiką su gavėju ( nebent Jūs to nepageidausite ir apie tai mus informuosite užsakymo formoje).
Datą ir laiką renkasi klientas, pildydamas užsakymą galėsite pasirinti iš 3 variantų: 9:00-13, 13:00-17:00, 17:00-19:00.
MOKĖJIMAI
Visos kainos elektroninėje parduotuvėje pateiktos eurais (eur) su PVM mokesčiu.
MOKĖJIMAI IR PRIVATUMAS
Visi mokėjimai vykdomi per mokėjimų portalą „ paysera „ . Mes patys mokėjimų neapdorojame ir Jūsų kreditinių kortelių duomenų nenaudojame. Mūsų nuostata – gerbti Jūsų privatumo teisę į Jums priklausančią asmeninę informaciją, nurodytą el. parduotuvės registracijos formoje, išskyrus LR įstatymuose numatytus atvejus. Mes neperduodame jokių asmeninių savo klientų duomenų trečiosioms šalims.
DĖMESIO!
Jei adresato nėra, mūsų gėlių kurjeris paliks pranešimą ir mėgins vėliau paskambinti gavėjui telefonu. Jei darbuotojas negali pristatyti gėlių ar susisiekti su gavėju per 24 val. po pirmojo mėginimo įteikti gavėjui siunčiamas gėles, mes savo ruožtu informuojame jus telefonu ar el. paštu, kad užsakymas neįvykdytas. Jei floristui nepavyksta įvykdyti užsakymo, jis gali palikti gėles patikimai trečiajai šaliai (kaimynams, administratoriui, durininkui, laidotuvių namuose ir pan.), su sąlyga, kad gėlės būtų perduotos adresatui. Tas pat pasakytina ir apie siunčiamus priedus (pvz., atvirukus, dovanas ir pan.), dėl kurių perdavimo kiekvienu atveju susitariama atskirai.
Mes neatsakome už pavėluotą pristatymą arba nepristatymą, jei nurodytas neteisingas gavėjo telefono numeris ar pateiktas adresas buvo nepilnas, ir neturėjome galimybės susisiekti su užsakovu. Nusiskundimai dėl kokybės iš gavėjo priimami tik prekės įteikimo metu. Jei gavėjas nenori priimti gėlių, pinigai užsakovui negražinami, bet dar tą pačią dieną už papildomą mokestį Gargžduose ir Klaipėdos rajone mes Jas pristatysime ten kur Jums patogu.
Garantija Mums labai svarbu, kad užsakovas būtų patenkintas užsakymo įvykdymu. Garantuojame, kad visi užsakymai bus vykdomi profesionalų ir atitiks aukščiausius kokybės reikalavimus. Nusiskundimai priimami el.pastu info@gelesjums.lt